Testimoni Tilam Garam Bio Velocity ( Strok )

Puan Rosnah Hj Saad 53 tahun. Bermula dengan masalah sakit perut yang terlampau sehingga menyebabkan beliau pengsan. di bawa ke hospital dan teru di masukkan ke unit rawatan rapi 'ICU'. Hasil pemeriksaan doktor, beliau telah dikesan mengidap penyakit ketumbuhan dalam hempedu dan saluran kencing bengkak.

Pada suatu petang  secara tiba-tiba sebelah anggota badannya tidak dapat berfungsi, kaki dan tangan langsung tidak boleh digerakkan. Bila ditanya pada doktor, jawapannya kompilasi buah pinggang dan kemungkinan besar akan mengalami lumpuh. Mendengar jawapan itu luluh hati suami dibuatnya.



Diperkenalkan oleh anaknya, namun masih tidak percaya akan kehebatan Bio Velocity Sleep Mate. Malam pertama menggunakannya seluruh badan terasa panas dan bila beliau bangun pagi badan terasa segar. Suaminya pula terasa bagaikan ada benda yang bergerak-gerak diseluruh badannya.

Hari yang ke 3 menggunakannya, beliau dapati ttangan dan kakinya sudah boleh digerakkan. Tangannya juga sudah dapat memegang cawan untuk minum air.

Alhamdulillah selepas seminggu segalanya berubah. Puan Rosnah sudan dapat berdiri dan mengerjakan solat subuh, mata yang kabur juga turut menjadi cerah. kaki yang lemah dan lenguh juga kini menjadi semakin kuat.

hubungi untuk harga special

Aida | Faiz 
012-2747640 | 0176900566 


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...